Naar Shanghai - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Femke Spillner - WaarBenJij.nu Naar Shanghai - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Femke Spillner - WaarBenJij.nu

Naar Shanghai

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

12 Maart 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

We zijn inmiddels door de douane van Nieuw Zeeland en kunnen over iets meer dan twee uur boarden. Nog even een verslagje op de site met de mobiele telefoon als ons Nieuw Zeelandse beltegoed het uithoudt. Vandaag hebben we lekker geshopt in Auckland, zijn we de Sky tower op geweest voor een mooi overzicht van de stad en hebben we een cruisje gemaakt door de haven. Een lekker laatste dagje Nieuw Zeeland dus. Het volgende verslag vanuit China.

• 12 Maart 2010 - 08:12

Orrekiedor:

goeie vlucht!

• 12 Maart 2010 - 08:19

Yvon :

Hoi Femke
    Je bent morgen pas jarig maar ik wil je nu vast van harte feliciteren in de hoop dat je dit leest op je verjaardag. Lees je dit vandaag al dan een goeie vlucht naar China. En een fijne verjaardag.
    groetjes Yvon.

• 12 Maart 2010 - 09:44

Muttie:

Het houdt niet op of toch wel?

Het houdt niet op met mooie beelden. Het lijkt of het iedere keer nog mooier kan. Helaas houdt wel jullie schitterende reis door Nieuw-Zeeland wel op.

Maar nu gaan jullie op naar een nieuw avontuur: China.

Wij wensen jullie een hele goede vlucht en een mooie tijd in China.

• 12 Maart 2010 - 10:10

Ma:

Hoi Fem en Matts,

Ik heb geprobeerd te bellen/sms'en maar dat is niet gelukt.

Fem, Ik weet niet of je al jarig bent maar voor de zekerheid alvast:

G E F E L I C I T E E R D

• 12 Maart 2010 - 12:06

Doris&joop:

Hallo Fem & Matthys
    Wij hebben bijna dagelijks jullie verslagen gelezen en foto's bekeken. Werkelijk waanzinnig Wat jullie allemaal gezien en tot nu toe meegemaakt hebben.

Nu op naar weer een andere wereld, dat zal wel omschakelen worden. wij wensen jullie een goede vlucht naar Shanghai en nog 8 hele fijne en indrukwekkende dagen.
    Fem jij alvast gefeliceerd met je verjaardag

groetjes,
    Pa&Ma