Alweer in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Femke Spillner - WaarBenJij.nu Alweer in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Femke Spillner - WaarBenJij.nu

Alweer in Auckland

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

11 Maart 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Tja,de tijd gaat soms snel. Soms wel heel snel. We zijn inmiddels alweer in Auckland aangekomen. Morgen vliegen we alweer naar China toe!

Vanochtend zijn we begonnen met alles weer in de rugzakken te stoppen. Vanmiddag moest de auto worden ingeleverd, dus we moesten er voor zorgen dat alles zo compact mogelijk was ingepakt. Best lastig. je verzamelt een hoop troep in een paar weken

Matt's heeft lekker pannenkoeken gebakken voor ons ontbijtje met de buren. (Zo die pannenkoekenmix hoeven we ook niet meer mee te nemen!)

Om elf uur eindelijk vertrokken richting Auckland. Onderweg nog lekker gewandeld door Kauriwoud met héle grote dikke bomen van wel meer dan 2000 jaar oud. Erg imposant.

Daarna snel door naar Auckland. Huurauto ingeleverd en een taxi naar hotel gepakt. Even opgedrist en snel uit eten. We zijn beland in een eetcafe/grillrestaurant aan de jachthaven met een wel heel vrolijke, enthousiaste ober. Eten was trouwens lekker. Vooral het toetje: dessert pizza.

nu lekker m'n bedje in

• 11 Maart 2010 - 11:32

Leen:

Ja, zo zie je, een maandje Nieuw Zeeland is voorbij voordat je het weet.
    Groeten aan Lotte, ze heeft gemaild dat ze inmiddels zelf al een stageplek gevonden heeft.