Naar huis - Reisverslag uit Shanghai, China van Femke Spillner - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Shanghai, China van Femke Spillner - WaarBenJij.nu

Naar huis

Door: Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Femke

20 Maart 2010 | China, Shanghai

Het zit er bijna op. Alles is ingepakt en we zijn bijna klaar om de taxi naar het vliegveld te nemen. Het regelen van een exitseat is (nog) niet gelukt, dus dat gaan we proberen bij de incheckbalie. Als alles volgens planning verloopt landen we 17.55 uur op Schiphol.

• 20 Maart 2010 - 04:04

Femke Spillner:

zo, we zijn inmiddels door de douane en hebben ons laatste Chinese geld uitgegeven aan een ontbijtje en een parfum voor Femke. Over een kwartiertje gaan we boarden. Het regelen van een exitseat is gelukt, maar er zitten wel 8 stoelen tussen ons in. Gelukkig hebben we allebei nog een boek om te lezen, want entertainment in de vorm van een eigen schermpje zal wel weer ver te zoeken zijn bij de KLM.
    Net ook even de weersverwachting voor Nederland bekeken, maar voor morgen ziet het er niet best uit. In ieder geval een stuk slechter dan wij de laatste tid gewend zijn.