Wat vonden we van gisteren? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Femke Spillner - WaarBenJij.nu Wat vonden we van gisteren? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Femke Spillner - WaarBenJij.nu

Wat vonden we van gisteren?

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

25 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi

nog even een aanvulling op gisteren. Gisteravond stond in het teken van de Challenge 100. De PV's zijn druk bezig geweest met het uitvoeren van allerlei opdarchten, zoals:
ga met 15 personen in een kringtje op elkaars schoot zitten, maak een mastworp achter je rug, loop met negen personen een stukje terwijl je aan elkaar vast zit, en ga zo maar door. De leiding zat tijdenms dit spel op een pos ( en die hebben de punten ook niet zo maar weggegeven).

De bedoeling was dat er 60 % van alle opdrachten zou worden gedaan, maar er is zo hard gewerkt dat er meer punten behaald zijn. Zo zijn we dus goed op weg naar de 100% badge!
Na een lekkere docuhe was het naar bed!
Voordat ze naar bed mochten wilde de leiding graag het eerste woord weten wat in het hoofd van de meiden op kwam als ze aan gisteren dachten. Hieronder de resultaten:

Long(iemand van Hong kongnezen) (Suzanne)
Flits (Erwin)
Femke wakker maken (Michelle)
euh, euh (Frances denkt nog even na)
LOL (Christel)
Hoi (Iris)
Teek, maar ook actie (Jorina)
Actie/ action (Rowie)
Vandaag (Lisanne)
Wakker worden met een Flits (Mark)
Marks Verjaardag + Chinees (Carlijn)
slaapie doen (Milou)
High Tea (Femke)