Tour met Hong Kong - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Femke Spillner - WaarBenJij.nu Tour met Hong Kong - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Femke Spillner - WaarBenJij.nu

Tour met Hong Kong

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

29 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Na een kort nachtje met een flinke donderbui, mochten we gisteren uitslapen. De Nachthikes waren helaas afgelast omdat er noodweer voorspeld was. Balen!
Na post vier werden alle groepjes naar het kampterrein gestuurd, waar de leiding de tenten maar eens goed gecontroleerd had. De poort was al nee gehaald zelf.

Gelukkig bleek het vooral een storm in een glas water. ( al; zijn de buren ondergelopen omdat de tent verkeerd stond)

Gisteren zijn we samen met de scouts uit hong kong, De vader, broer en opa van Carlijn, moeder van milou en de moeder van Miag/ Matthijs naar Den Bosch gegaan. Hier zijn we begonnen met een bezoekje aan de sint jan, waarna we een tour per boot door de stadsgrachten van den bosch hebben gemaakt.

De dag werd afgesloten met een bossche bol van de beste bakker van den bosch en natuurlijk ook nog een uurtje stadten,.

Het was een zeer geslaagde dag met heel veel foto's. De mensen uit hong kong bleven maar foto's maken!
We werden 's avonds overladen met cadeeaus van de hongkongnezen ( we hadeen al zo weinig gekregen maar niet heus)

Vandaag staat in ht teken van Splash en de sluiting.

Tot morgen!

• 29 Juli 2008 - 16:08

Ouders Milou:

Hallo Allemaal,
    Het was inderdaad een zeer geslaagde dag gisteren en iedereen had het naar zijn/haar zin.De weergoden waren ons gunstig gestemd en het boottochtje was een verademing.De kerk is prachtig en de bosche bol was heerlijk. Bedankt dat ik deze dag mocht meekijken in jullie uitje.
    Lieve groet

• 30 Juli 2008 - 13:34

Carlijn:

het was echt heeeeeeel erg leuk nu weer thuis.....

• 31 Juli 2008 - 08:49

Femke:

Hoi

lekker uitgeslapen?
    allemaal bedankt voor dit 100% geweldige, gezellige en geslaagde kamp!

groet

• 31 Juli 2008 - 18:04

Milou 100% NJ-scout:

De jamboree was super leuk.Maar afentoe was het een beetje te warm maar dat hinderde niet.We hadden als nog heel veel lol....
    Ik heb heel veel vrienden gemaakt.Ik ga nu effe een paar mensen bedanken voor hun medewerking: ten eerste jij Femke, Marlene, Mark en Erwin ook....

kussies voor iedereen.

PS. ja, inderdaad ik heb lekker uitgeslapen!!!!!!!