Mark jarig, high tea en Action - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Femke Spillner - WaarBenJij.nu Mark jarig, high tea en Action - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Femke Spillner - WaarBenJij.nu

Mark jarig, high tea en Action

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

24 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi

we hebben zojuist genoten van een gezamenlijke highv tea met onze buren uit Hong Kong. Dit oa om Mark vANDAAG Alweer 33 is geworden.
De luch bestond daarom uit croissantjes, sandwiches, fruit, Warme cola met gember drank uit hong kong, hamburgers en nog veel meer.
Natuurlijk hadden we ook twee jamboree taarten en een cadeau voor mark!

De sfeer was al super, maar sinds de luchh is het ijs nog meer gebroken tussen de hongko9ngers en ons. het chinees en nederlands van beide groepen gaat met sprongen vooruit.
Morgen gaan we op herhaling want dan is een van de deelnemers uit hong kong jarig.

het mooie was dat onze nederlandse buren voor de friendship award corvee bij ons kwamen doen, dus de afwasploge (rowie en lisanne) was lekker snel klaar

Voor de rest zijn de dames bezig met actie. een aantal ( christel, jorina oa.) hebben op hun kop gehangen in en speciaal fiets-over- de- kop- trap ding. Milou. Iris en suzanne zijn in een speciaal spinnenweb gekropen, Michelle en Carlijn zijn in de klimtoren geklommen.

Frances heeft aan speleo gedaan in een speciale speleobox. Vanmiddag kunnen ze nog verder met een survivalrun en vliegtuigjes bouwen, met ze oveel mogelijk mensen in een auto kruipen en nog veel meer! Volop actie

Daarnaast hebben we straks nog een watergevecht met subkamp Minerva en gaan we aan de slag met challenge 100 (100 punten verdienen met verschillende opdrachten). Dit doen we met de drie scouts subkampen!.

Nogmaals de sfeer is perfect, het weer is goed en er worden veel vrienden gemaakt.

foto's volgen hopleijk snel!

jullie razende reporter in Boxterl

p.s. we komen met foto in de kampkranmt, We zijn beroemd!

• 24 Juli 2008 - 16:13

Ouders Milou:

Zoals jullie al gemerkt zullen hebben houden we jullie "site" goed in de gaten en vinden het
    heerlijk om te horen(lezen) dat jullie het zo leuk hebben met elkaar. Nogmaals wij vinden het erg prettig om op deze manier op de hoogte gehouden te worden van jullie avontuur. Bedankt daarvoor want jullie zullen het best druk hebben met alles.
    Lieve groet aan iedereen en tot zaerdag

• 25 Juli 2008 - 09:43

Marl`ene:

Hoi ouders van Milou, is inderdaad leuk he...om zo mee te kunnen leven. Ik zit aan een soort pipowagen met superoude monitoren nu even te lezen wat onze razende reporter heeft geschreven.Alles hier goed, met wat vermoeidheid hier en daar......tot morgen!!!