22-07-2008 kennismaking subkamp - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Femke Spillner - WaarBenJij.nu 22-07-2008 kennismaking subkamp - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Femke Spillner - WaarBenJij.nu

22-07-2008 kennismaking subkamp

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

22 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi

vandaag staat in het teken van de kennismaking met ons subkamp
op dit moment zijn ze met een ruilspel bezig ( zorgen dat je iets waardevols terugkrijgt voor een thee zakje)

De hele dag hebben we een "lovelettersspel" iedereen heeft in de centrale tent van Venus een postbus gekregen dat correspondeert met het nummer dat je opgespeld heb gekregen. Het is de bedoeling dat ze zo brieven en berichtjes naar elkaar gaan sturen.

vanmiddag hebben we nog een ander venus spel. Vanavond bakken we poffertjes en wentelteefjes tijdens het inetrnationale buffet, hebben we een oranjefeest en open podium/ scouts got talent

nu ga ik snel terug, want we hebben afgesproken om zo weer te verzamelen.

groet

Femke

• 22 Juli 2008 - 11:30

Ouders Milou:

Heel leuk om zo op de hoogte gehouden te worden.
    Het klinkt allemaal erg leuk, de foto's vd openig zagen er spectaculair uit.
    Heel veel plezier !!!

• 22 Juli 2008 - 13:08

Ouders Michelle:

Super om iets van jullie te horen. Zo te horen hebben jullie het echt naar jullie zin. Veel plezier nog hoor en hou ons op de hoogte van jullie belevenissen.

• 22 Juli 2008 - 13:51

Matthijs:

Hoi Femke en Padvindsters,
    Leuk dat jullie zo lekker beziggehouden worden. Al bekenden tegengekomen? Ik sta op het punt te vertrekken naar Welpenkamp. Tot op de bezoekersdag!
    Groetjes,
    Matthijs

• 22 Juli 2008 - 20:00

Vlag Orrekiedor:

Ik ben blij te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben, want ik heb gisteren wel een beetje over jullie ingezeten met al die REGEN die maar naar beneden bleef komen hier. Voorlopig moet het zonnetje maar blijven schijnen, overdag dan hè! Op het jeugdjournaal werd vandaag uitgebreid aandacht besteed aan de Nationale Jamboree maar ik heb jullie niet in beeld gezien, wel wat chinese meisjes (die staan toch bij jullie in de buurt?! al buddygroep?
    Aanstaande zaterdag hoop ik het allemaal met eigen ogen te kunnen aanschouwen, tot die heel veel plezier en daarna ook natuurlijk.

garoetjes Carla

• 22 Juli 2008 - 20:23

Opa & Oma Boers:

Leuk om zo te zien wat jullie doen en al gedaan hebben. Mmmmmm poffertjes!
    Goed Kamp Allemaal.

• 23 Juli 2008 - 14:22

Opa En Oma Balvert:

Allereerst heel fijn dat het weer opgeknapt is.Gisteren op het jeugdjournaal het terrein en scouts gezien.Leuk om via deze site op de hoogte gehouden te worden van jullie doen en laten.Nog veel plezier.