Jamboree op TV - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Femke Spillner - WaarBenJij.nu Jamboree op TV - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Femke Spillner - WaarBenJij.nu

Jamboree op TV

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

14 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Wie heeft er digitale TV of weet iemand met digitale TV? We komen namelijk op TV! Nou ja, wij.... De NJ. Dus misschien wij ook!

hieronder het bericht van de organisatie:
Nationale Jamboree 2008 op televisie!

BOXTEL - Vanaf 22 juli is elke dag om 16:00 uur het Jamboree Journaal te zien op GoedTV. Elke dag maakt een groep enthousiaste TV-scouts een journaal met nieuws en reportages vanaf het jamboreeterrein. Misschien kom jij er ook wel op en kunnen de thuisblijvers zien wat er allemaal op de Nationale Jamboree 2008 gebeurt.
GoedTV is een landelijke televisiezender op de digitale kabel en is onder andere te vinden op kanaal 995 (Ziggo), 322 (UPC) en een groot aantal kleinere kabelmaatschappijen.