een zondag op de nj - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Femke Spillner - WaarBenJij.nu een zondag op de nj - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Femke Spillner - WaarBenJij.nu

een zondag op de nj

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

27 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Na een beregezellige en drukbezochte bezoekersdag en een filmavond met veel regen, mister Bean en donder en bliksem is de jamboree weer aan de volgende snikhete dag bezig.

vanochtend hebben we een viering gehad. de verschillende themafiguren van de subkampen symboliseerden verschillemde emoties. centraal staat het versturen van een boodschap aan elkaar (message in een bottle, maar dan via een ballon)

Vervolgfens konden de dames zich uitleven op een stormbaan van veel luchtkussen achter elkaar. dus lekker klimmen en klauteren. Op dit moment zijn ze bezig met een aantalk workshops, zoals zeefdrukken, leer bewerken, routetechnieken, kampvuur maken en nog veel meer.

dat wes het voor nu!
Femke

• 27 Juli 2008 - 14:47

Ouders Milou:

Hoi allemaal,
    Ook wij vonden het heel erg gezellig gisteren. Het was leuk om te zien waar jullie je allemaal mee bezig houden en waar jullie zitten.
    Alles zag er fantastisch uit. Nog een paar gezellige dagen daar.
    Een lieve groet.

• 27 Juli 2008 - 18:40

Simone:

hoi allemaal,
    Het is echt heel leuk om te lezen wat jullie allemaal aan het doen zijn. nog veel plezier en succesen doe iedereen maar de groetjes van mij!!!!!!!!!!!

Groetjes Simone