een treinreisje naar Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Femke Spillner - WaarBenJij.nu een treinreisje naar Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Femke Spillner - WaarBenJij.nu

een treinreisje naar Hervey Bay

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

11 Februari 2016 | Australië, Hervey Bay

Brisbane naar Hervey Bay
Vandaag ook weer vroeg op voor opnieuw een reisdag. Dit keer niet met het vliegtuig maar met de trein. Na een kort nachtje, was het dus tassen pakken, even genieten van een broodje bij een zaakje vlakbij het hotel en richting het station.
Onderweg waren onze duffels nog onderwerp van gesprek bij een jongetje met zijn vader. Waren het nou rugzakken of toch niet? Matthijs kwam er ook meteen achter dat 750 meter lopen met al onze bagage echt z’n max was. Tja… we hadden nog wel wat thuis kunnen laten.
Bij de trein moesten we nog even wat bagage bij de tent stoppen, omdat anders de tas te zwaar was. Ach een spijkerbroek en een trui van 1,5 kilo (!) bij de tent stoppen, een statief aan mijn (Femke) bagage doen en ook Matthijs heeft voor de rest van de reis nog kleding.
Vanuit de trein hebben we het voorbijgaande landschap bekeken en vooral een beetje bijgeslapen. De Jetlag en de vermoeidheid ( ja we waren echt aan vakantie toe) slaat regelmatig even toe. We wisselen het beetje af. Dus als de een het gevoel het weer helemaal in het ritme te zitten, crasht de ander.
In ieder geval een lekker relax dagje zo.
Rond 6 uur waren in Hervey Bay. Met de taxi naar het motel en weer even wat boodschapjes gedaan en heerlijk gegeten bij een Italiaan. Tussendoor nog even de tassen opnieuw ingepakt, want morgen pakken we het vliegtuig naar Lady Elliot!

Tags: treinreis